Katie Alice Greer deelt nieuwe single Dreamt I Talk To Horses

Katie Alice Greer (voorheen van Priests) heeft een nieuwe single gedeeld, “Dreamt I Talk To Horses.” Het is de laatste release van haar aankomende album, Barbarism, dat op 24 juni uitkomt via FourFour. Luister hieronder.

In een persbericht, zegt Greer: “Dit was een van de laatste nummers die ik afmaakte op de plaat. Het was oorspronkelijk acht minuten lang, veel trager, en had veel meer galm en ruis.

https://pagead2.googlesyndication.com/pagead/js/adsbygoogle.js

(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});

Katie Alice Greer

In een persbericht, zegt Katie Alice Greer: “Dit was een van de laatste nummers die ik afmaakte op de plaat. Het was oorspronkelijk acht minuten lang, veel trager, en had veel meer galm en ruis.

Toen ik het eindelijk losliet en het opnieuw opnam, kwam er vrij spontaan iets totaal anders uit. Het lijkt nu hilarisch, maar in eerste instantie toen ik klaar was met dit nummer stuurde ik het naar enkele vrienden zeggen dat ik dacht dat dit was, eindelijk ga ik in straight forward pop grondgebied, dat het was ‘mijn Drake lied,’ en vrijwel alle van hen vertelde me dat het nog steeds veel te vreemd om te klinken als Drake.

Maar, ik hoop dat mensen er iets in horen waarmee ze zich kunnen verbinden. Het gaat over het confronteren van alle harde gevoelens die komen met het houden van mensen, zelfs, en misschien vooral, wanneer dingen niet gaan werken en je je eigen weg moet gaan.”

Abonneer Je!

Op ons Youtube kanaal vind je veel trailers, teasers en nog veel meer, klik op de knop hieronder en abonneer je! Volledig Gratis!

Top Facebook Groep

Neen we zijn geen groep waar je 1000 keer dezelfde vraag ziet. We zijn een groep met informatie over films, series en streaming!

Films Epic Place
Films Epic Place
Gaming Epic Place
Nieuws Epic Place
Epic Place

Source: https://films.epicplace.info/122023/katie-alice-greer-dreamt-i-talk-to/

Leave a comment